Tuesday, December 2, 2008

lelaki tak komited?

let me share something with you...


alkesahnye ~

one day chatting with my dear friend..


me: lelaki susah la nk cri yg betul2 commited
me: selalu girl je yg lelebih
me: haih tu susah..

her: tula
her: but then.. u know what
her: after i read many books on relationship
her: actually, bukannye dorang tak committed
her: kite yang terlampau clingy on to them
her: seriously
her: if i had known about this.. i think things would have been different in my past relationships
her: and same goes to my marriage jugak

me: yeke...

her: betul najwa
her: believe me
her: they want space

me: kite terlampau clingy... hurm...
me: new tips

her: and... if u were to compare antara guys normal.. and guys yang too comitted
her: i am sure u'd prefer the normal ones
her: sbb they have a life

me: yela.. too commited tuh mcm konkong plak

her: betul
her: lama2 mcm rimas kan
her: kite terfikir la
her: mcm my ex dulu kan
her: he was the type yang i ingat tak comitted
her: but then now, when i look back
her: actually bukan tak comitted
her: he had his own life
her: and he wanted me to have mine


******************************************************


so.. which one do you prefer??

it changed my mind actually.. i mean the way i thought about 'committed' guy.. huhu pangkah2.. sila la vote for normal guy ok?

4 comments:

kimot said...

aku benci lelaki...
~sekian

ainifairuS said...

haha..aku dulu mmg emo.time mula2 dulu.sikit2 nk nangis kalau him ta reply msg, ta call :)) tp sekarang, i seem to hv a better understandg why had he unintentionally ignores me :P it's simply bcoz he have his own life, frens and other commitments.

hidup ni bukan berkisar antara kita berdua shj :))

jOan of arc said...

hehe

kimot : yea.. benci2 jugak.. nnt kang sayang plak ~ haha xpe u'll find someone

peoz : hurm good2.. i think betul la tuh. dorg pun manusie gak. had their own life. klu nk slalu ngan kite jek, baik idop berdua jek lam dunia neh ehehee

hUmmY said...

nak dedua bole?

aku tamak ok!

:))