Sunday, March 18, 2012

here it goes again..

today is MBFW - my best friend's wedding heeee she looks gorgeous ouh. wait seminit selepas di tilik2 my friends almost 80% adalah gorgeous lagi 20% jatuh kategori sedap mata memandang hoho subhanallah.. ciptaan Allah semuanya hebat2 belaka. tak ada yang hodoh yea =) sebab kalau anda menghina sesuatu kejadian tu maknanya anda menghina sang pencipta nya juga.. so fikir2 kan lah dan selamat beramal heh


okay enough being-a-bit-pious.. back to the main story : MBFW


so i met her 9 years ago (omg really..?!! i lost count already huu) kami rommie berempat at pasum. duduk dekat 11th college.. yeap the best college eveeeer. even kenal dan berjumpa dalam masa yang singkat i.e setahun je.. it means a lot to me. dunno bout them tapi macam sama je kot errr eh btw dah penah buat post pasal diorang huh okay skip all the intro.



now 2012.. 2 of us dah kawen.. tinggal me and my friend lagi sorang heh dalam bergetar pun dari 8 orang.. enam dah kawen. tinggal dua orang juga. and from my best friends at ukm.. 2 out of 8 dah kawen. haha okay rilex still ada enam lagi. so here it goes again.. all the jodoh things.


as i look back on what i've been through these 26 years.. i found few peoples which i think the most compatible with me but definitely not my jodoh. should i complaint..? or regret bout it..?


NOPE.. wanna know why ::

you know life is worth the struggle when you look back on what you lost & realize what you have now is way better.. - maka nikmat Tuhan yang manakah yang kamu dustakan?

No comments: